Op donderdag 18 juni heeft de Zonnebloem afdeling Raamsdonksveer een hele gezellige middag gehad in Drimmelen.

Rond 12 uur kwamen de taxi’s en gasten aan. Iedereen werd welkom geheten met name onze nieuwe gasten. Wij zijn iedere keer weer erg blij als we zien dat er zoveel animo is voor onze activiteiten.

Deze week start ook de landelijke Zonnebloemweek. Met 171 aangemelde activiteiten over heel Nederland wordt deze week toch in het 'zonnetje' gezet. In deze week laten wij zien wat De Zonnebloem mogelijk maakt voor mensen met een beperking. Je merkt op zo’n dag dat het momenten van aandacht en contact leggen zijn maar ook het idee te hebben dat je erbij hoort.

Voor vandaag hadden we een heerlijke lunch waarbij iedereen het zich goed liet smaken. Daarna hebben we enorm veel plezier gehad met de oud Hollandse spelletjes die klaar stonden. Er werd wat afgelachen en er waren heel wat gasten en vrijwilligers heel fanatiek bezig.

Rond de klok van 15.00 uur stond iedereen klaar om aan boord te gaan van De Zilvermeeuw. Iedereen kreeg nog een consumptiemunt voor iets te drinken of met deze hitte, een lekker verkoelend ijsje. De tocht door ons prachtige natuurpark ‘De Biesbosch’ blijft een tocht om van te genieten.

Om 17.15 uur meerden we weer aan waarna de taxi’s al klaar stonden om iedereen weer naar huis te brengen. Wij hebben nu een zomerstop en in september starten we weer met onze Zonnebloemmiddag met een optreden van twee muzikanten en we hebben een loterij.

Voor iedereen die nog op vakantie gaat, geniet en blijf gezond en graag tot in september.